بهترین مایکروفرهایی که هم سریع و هم راحت غذا را حاضر می کنند.

از مایکروفر چه استفاده ای می کنید ؟ غذا درست می کنید یا سبزیجات یخ زده یتان را می گذارید داخلش که یخ آن آب بشود ؟ این مایکروفرها در زمانی کوتاه غذا را برایتان گرم می کند.

  • مایکروفر 1200واتی فریجیدر

اول از همه ، این مایکروفر خیلی بزرگ است. بنابراین اگر شما دنبال موارد بزرگ هستید این دستگاه به کارتان می آید. شما در این مایکروفر بیش از 30 تنظیمات دارید از قبیل مجموعه ای از برنامه های تعبیه شده برای پختن غذا به همراه تنظیماتی برای گرم کردن غذا و شش تا دکمه برای مدل های مختلف یخ زدایی غذا ها. این مایکروفر قیمتش هم فوق العاده است.

  • مایکرویو 1000 واتی کنمور مدل الیت

یکی از ماکرویو های رده اول است ، مدل الیت کنمور یکی از بهترین هایی است که می توانید بخرید. این مایکرویو تمام کارهایی که یک فر می کند را انجام می دهد ،از قبیل : با حرارت ملایم پختن گوشت و سبزیجات یا حتی پختن نان. البته که مثل همه ی مایکرویو ها کار می کند ، مثل گرمکردن غذای اضافه آمده از شام و … برای پختن غذاهای یخ زده  از عملکرد چند کاره اش استفاده می کند – برای مثال  ، با دیفراست (یخ زدایی) شروع می کند و بعد کم کم دما را افزایش می دهد تا پختن تمام بشود. این دستگاهواقعا ارزش پول خرج کردن وخریدنشرا دارد.

  • میکرویو پاناسونیک1200 واتی با تکنولوژی اینورتر

آیا دنبال یک تنظیماتی هستید که دور غذا را نسوزاند و وسطش هنوز یخ زده باقی مانده باشد؟ اگر آمده ی ارتقا هستید، این مدل بهترین گزینه است. تکنولوژی اینورتر پاناسونیک از جریان برق استفاده می کند و در یک دمای  ثابت به طبخ غذا می پردازد ، در حالیکه مایکروویوهای قدیمی ازروشقطع و وصل شدن برق برای طبخ غذا استفاده می کردند که اینگونه به طور مساوی گرما به همه ی قسمت های غذا نفوذ نمی کرد. شما حتی می توانید مایعات هم در این مایکرویو به جوش بیاورید، با علم به اینکه در یک دمای ثابت آن را درست می کند. این دستگاه یک دکمه ی یخ زدایی  سریع هم دارد ، و یک دکمه ی اینکه غذا را در یک محیط گرم نگه دارد ( و جایگزینی مناسب برای مصرف بهینه  از انرژی در مقابل فر است)

نمایندگی تعمیرات مایکروفر پاناسونیک

  • ماکروفر وستینگ هاوس 700 واتی

اگر آشپزخانه یتان کوچک است، این بهترین سایز ماکروفر است.این ماکروفر جوجه گردان ندارد ولی با یک بودجه محدود کارایی بسیار خوبی را دارد.

  • ماکروفر سامسونگ 1000 واتی

اگر می خواهید غذایی را گرم کنید که خیلی کثیفی دارد ( مثلا فرض کنید کلی سس دارد این غذا) دنبال یک چیزی مثل این ماکروفر باید بگردید که فضای داخلی آن لعاب سرامیکی است و به راحتی هم تمیز می شود.یکی دیگر از قابلیت های این دستگاه این است که کباب پز دارد .

  • مایکرویو سامسونگ 6 فیت مکعب

این مایکرویو برای زمانی خوب است که نیاز به یک عملکرد خوب دارید بدون اینکه صوت بزند و هشدار بدهد . به علاوه بر اینکه دکمه ی eco آن مصرف برق را کمینه می کند و مخارج برقیتان را پایین می آورد.

  • مایکرویو 1000 واتی ویرپول

از ویژگی های این مایکرویو اینکه سبد میانی اش قابل برداشته شدن است ، که این امکان را به شما می دهد که دو نوع غذا را همزمان بتوانید بپزید ، که واقعا فوق العاده است.  اینکه طبقه ای دیگر در بالا دارد این امکان را می دهد که بتوانید غذا ها را بخار پز کنید به این  شگل که شما یک ظرف آب پایین می گذارید و سبزیجاتتان را بالا و دکمه ی بخار پز شدن را می زنید . ببینید چقدر برای درست کردن وعده های غذایی این به کار می آید.

  • ماکروفر 900 واتی کنمور

از لحاظ قیمتی دومین گزینه مقرون به صرفه این دستگاه است که  از لحاظ کیفیت هم هیچ چیزی کم ندارد، این ماکروفر هم فضای کمی را در آشپزخانه اشغال می کند و هم اینکه پول برقتان هم زیاد نمی آید. دکمه های از پیش تنظیم شده که در یک زمان  مشخصی پاپ کرن و سیب زمینی درست می شود

شما عزیزان می توانید جهت تعمیرات انواع برند مایکروفر از جمله تعمیرات ماکروفر پاناسونیک در کرج خود با تعمیرگاه پاناسونیک تک سرویس بعنوان نمایندگی تعمیرات پاناسونیک تماس حاصل فرمایید.

منبع: http://www.bestproducts.com/appliances/small/g289/best-microwave-ovens/

Rate this post